桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
If You Will Go - Dreamtale

4月1日,晴。

一瞬间的低落。


If You Will Go

by Dreamtale


I close my eyes hear your voice
我敛目倾听你的声音,
You will always be my only choice
你将是我唯一的抉择。
As you speak the gentle words of love
当你说出高雅的爱之诺言,
I sense the warmth feel so calm
我感到温暖,那是如此的平静。

I barely feel your fingertips
我几乎感到你的指尖,
Across my skin on my lips
在我的嘴唇上,穿透了我的皮肤。
The feeling that you are close to me
你接触我的感觉,
Makes me shiver makes me weep
让我颤抖,让我哭泣。
No one is more than you
没人能凌驾于你,
Nothing compares to you
你无可比拟。
If you give my love away
如果你带着我的爱离去,
You d better know the game you play
你最好知道,你开了个玩笑,
Cause my heart will loose a home
因为我的心永远会敞开一个家,
If you will go
若你离去。
I wish this night to last forever
我愿这个夜晚,成为最后的永恒,
we could always be together
我们能永远陪伴彼此。
But by the dawn you ll be gone
但是我将在明日黎明,看到你离去的背影。
once more Ill be left all alone
我将再次离去,形单影只,
Before you go my precious one
领先于你之前,我的珍爱,
My only love my brightest sun
我只热爱我灿烂的太阳。
I have one wish before you fly
在你远走高飞之前,我有个夙愿,
Please come back tomorrow night
请回来吧,就在明晚!
No one is more than you
没人能凌驾于你,
Nothing compares to you
你无可比拟。
If you give my love away
如果你带着我的爱离去,
You d better know the game you play
你最好知道,你开了个玩笑,
Cause my heart will loose a home
因为我的心永远会敞开一个家,
If you will go
若你离去。

贡献翻译:Seventhian

评论
热度(8)
© 庭燎 | Powered by LOFTER