桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Enough is Enough - nyx

3月13日,雨。

每天8000步的执念……


Enough is Enough

by  nyx


Did you hear anything on the radio
你在收音机里听到什么了吗
That's...it's alright, come on.
那是...没关系来吧
......
I o I can't feel myself
我感觉不到我自己
Like I'm sitting here watching myself drown
就像我坐在这里看着自己被淹死
While I, I'm screaming out
当我在尖叫的时候

one day you keep doing this to yourself
总有一天你会这样对自己
Shadow danced across the surface
影子在水面上跳舞
Reminding me of chase of a better place
提醒我追求一个更好的地方
I can see your smile
我可以看到你的微笑
I can see your face
我可以看到你的脸
One day I become a greater sad of lay
有一天,我变得更加悲伤
While I, I'm screaming out why do you keep doing this to yourself
当我在尖叫的时候,你为什么一直这样对自己
I'm willing to hush your whole struggles
我愿意让你的整个斗争安静下来
Knowing you are the one holding yourself down
知道你是一个让自己失望的人
Bubbles dance around me and the water fills my mouth
气泡在我周围,水填满了我的嘴
Thought you really gotta choose a easy way out
你真的要选择一个简单的方法
While I, I screaming out wrists down and pull yourself out
当我尖叫着把手腕放下,把自己拉出来
...I'm screaming out
..我尖叫
for yourself out
为自己走出去
I'm screaming out ...
我尖叫...
for yourself out
为自己走出去

贡献翻译:给你留门了

评论
热度(3)
© 庭燎 | Powered by LOFTER