桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Green - DENM

9月20日,阵雨。

分明好像没走多少路,但是真心累!!


Green

by DENM


It's been about 25 years
已经有25年了
That I've been walking in these shoes here
走过了许多的路
Some times were hard, some times were good
走过了痛并快乐着的时光
I fell in love, never thought I would
没想过我能陷入爱河
When I see them pretty green eyes
当我看到那些美丽的绿眼睛
Looking right back at mine
朝向我的眼睛看

I just wanna love you, baby
只想爱你 宝贝
I just wanna love you, baby
只想爱你 宝贝
When I see them pretty green eyes
当我看到那些美丽的绿眼睛
Looking right back at mine
朝向我的眼睛看
I just wanna love you, baby
只想爱你 宝贝
I just wanna love you, baby
只想爱你 宝贝
When I was eighteen it was a little bit shady
当我十八岁时 我的生活有点阴暗
Always tryna play me but you were my baby
他们都想玩我 不过至少我还有你 宝贝
I don't even wanna know 'bout who you been textin'
我也不想知道你在和哪个男人聊天
'Bout where you been restin', girl, I've been arrested
你在哪里休息 女孩 我已被你俘获
Don't need to be tested, we could forget it
不需要被考验 我们能够忘掉
When I see them pretty green eyes
当我看到那些美丽的绿眼睛
Looking right back at mine
朝向我的眼睛看
I just wanna love you, baby
只想爱你 宝贝
I just wanna love you, baby
只想爱你 宝贝
When I see them pretty green eyes
当我看到那些美丽的绿眼睛
Looking right back at mine
朝向我的眼睛看
I just wanna love you, baby
只想爱你 宝贝
I just wanna love you, baby
只想爱你 宝贝
When I see them pretty green eyes
当我看到那些美丽的绿眼睛
Looking right back at mine
朝向我的眼睛看
I just wanna love you, baby
只想爱你 宝贝
I just wanna love you, baby
只想爱你 宝贝
When I see them pretty green eyes
当我看到那些美丽的绿眼睛
Looking right back at mine
朝向我的眼睛看
I just wanna love you, baby
只想爱你 宝贝
I just wanna love you, baby
只想爱你 宝贝

贡献翻译:贾婷婷不出JT4不改名丶

评论
© 庭燎 | Powered by LOFTER