桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Lovedrunk - Sophie Francis

9月18日,晴。

秋老虎,热,热,热!


Lovedrunk

by  Sophie Francis


Hey, I struck gold with you you baby
嘿~遇到你我如获至宝
Nothing that I wouldn't do for you baby
为了你我什么都可以做
Give me feelings that I've never known, ooh
你给了我有从未有过的感觉
My mama told to be careful what I ask for
妈妈告诫我要小心你的举止
But you're the reason why my shoes lay at the back door
但因为喜欢你我还是会把鞋偷偷藏在门后啊
Ooh, my head is going crazy when I think of all that we could do
现在我脑子里都是些令人脸红心跳的想法


I can't get enough (Hey!)
我意犹未尽
I was a ghost without your love (Hey!)
没有了你我会失魂落魄
Boy you got me lovedrunk
宝贝你让我为爱而醉
Boy you got me lovedrunk, ooh
宝贝你让我为爱而醉

Boy you got me lovedrunk (Hey!)
你让我爱到无法自拔
Let's go! (Hey!)


Oh, I must confess to you
喔~我必须向你坦白
Usually I'm cool but I'm a mess for you
我通常很酷的但面对你我就乱了阵脚
I need your love, pour me some more
请给我满满溢出的爱 我需要更多的爱
My mama warned me 'bout the drama you could ask for
妈妈告诫我别被你的花言巧语蒙骗
But you're the reason why my shoes lay at the back door
但因为喜欢你我还是会把鞋偷偷藏在门后啊
Ooh, my head is going crazy when I think of all that we could do
现在我脑子里都是些令人脸红心跳的想法

I can't get enough (Hey!)
我意犹未尽
I was a ghost without your love (Hey!)
没有了你我会失魂落魄
Boy you got me lovedrunk
宝贝你让我为爱而醉
Boy you got me lovedrunk, ooh
宝贝你让我为爱而醉

Boy you got me lovedrunk (Hey!)
你让我爱到无法自拔
Let's go! (Hey!)


I can't get enough (Hey!)
我意犹未尽
I was a ghost without your love (Hey!)
没有了你我会失魂落魄
Boy you got me lovedrunk
宝贝你让我为爱而醉
Boy you got me lovedrunk, ooh
宝贝你让我为爱而醉
Boy you got me lovedrunk (Hey!)
你让我爱到无法自拔
Let's go! (Hey!)


Boy you got me lovedrunk
宝贝你让我为爱而醉
Boy you got me lovedrunk, ooh
你让我爱到无法自拔

贡献翻译:NickyRomero

评论(1)
热度(6)
© 庭燎 | Powered by LOFTER