桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Lover's Game - Geographer

7月1日,雨。

雨,雨,雨……


Lover's Game

by Geographer


Well I just cannot tell one from the other

我分辨不出二者的差别

That's the way it's got to be

但这就是爱情应该有的感觉

So I lay my feet in front of the other

所以我去体验另一种感觉

'Til they come right back to me

直到真正的爱情来到我面前

There's nothing we can do

我们什么也不能做

We were born to die fools

我们生来就注定会像傻瓜一样死去

There's nothing we can do

我们什么也不能做

We were born to die fools

我们生来就注定会像傻瓜一样死去

Well they say you get it if you got it coming

他们说当爱情来临时,你就会感受得到

It's a lie we've got to keep

这是一个我们要保守的秘密

And when I close my eyes my mind starts to running

当我闭上眼睛,我的思绪却开始蔓延

But it's you I want to see

但我只想见到你

There's nothing we can do

我们什么也不能做

We were born to die fools

我们生来就注定会像傻瓜一样死去

There's nothing we can do

我们什么也不能做

We were born to die fools

我们生来就注定会像傻瓜一样死去

 

I wonder who's watching

我疑惑谁会来驻足

Underneath the night somewhere

隐藏在深夜的某处

I wonder if we're all so far now

我疑惑我们现在是否已经远离了

From who we were

我们曾经的样子

I wonder if I lived for nothin'

我疑惑我是否向来活而无物

I wonder if I did at all

我疑惑我是否曾经尽力而为

I wonder if I ever loved you

我疑惑我是否曾经爱过你

For who you are

爱着你的样子,你的一切

 

Well I just cannot tell one from the other

我分辨不出二者的差别

That's the way it's got to be

但这就是爱情应该有的感觉

So I lay my feet in front of the other

所以我去体验另一种感觉

'Til they come right back to me

直到真正的爱情来到我面前

There's nothing we can do

我们什么也不能做

We were born to die fools

我们生来就注定会像傻瓜一样死去

There's nothing we can do

我们什么也不能做

We were born to die fools

我们生来就注定会像傻瓜一样死去

 

There's nothing we can do

我们什么也不能做

We were born to die fools

我们生来就注定会像傻瓜一样死去

There's nothing we can do

我们什么也不能做

We were born to die fools

我们生来就注定会像傻瓜一样死去

We were born to die fools

我们生来就注定会像傻瓜一样死去

We were born to die fools

我们生来就注定会像傻瓜一样死去

翻译贡献者:沉沦fu华

评论
热度(3)
© 庭燎 | Powered by LOFTER