桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Get Free - Whissell

4月16日,雨。

韶光易逝,有些人变得睿智,有些人则成就固执。

不知道是岁月琢磨了性格,还是时光终于扯掉了那张遮羞纸。


Get Free

by Whissell


You hold me like you want me to stay
你抱着我想让我留下
You only wanna keep me from running away
你只想让我不要逃走
You hold me like you want me to stay
你抱着我想让我留下
You only wanna keep me on your ball and chain
你只想用链条把我栓住
You don't get to have it your way
你得不到自己想要的
You don't get to have it your way
你得不到自己想要的

You don't get to have it your way
你得不到自己想要的
You got a hold on me and I gotta get free
你束缚着我,我只想重获自由
Hold on me and I gotta get free
束缚着我,我想重获自由
I turn around, now look at me
看着我转身
I'm a cigarette, you're nicotine
我是香烟你是尼古丁
Good to know honey finally
亲爱的,终于知道了
you're gonna crave me
你觊觎着我
Shaking like you need me to stay
颤抖着想让我留下来
You're never gonna keep me from running away
你永远都不会让我逃走
You don't get to have it your way
你满足不了你的欲望
You don't get to have it your way
你满足不了你的欲望
You don't get to have it your way
你满足不了你的欲望
You got a hold on me and I gotta get free
你束缚着我,我只想重获自由
Hold on me and I gotta get free
束缚着我,我想重获自由
Hold on me and I gotta get free
束缚着我,我想重获自由
Honey I don't feel sorry for you anymore
亲爱的我在对你感到遗憾抱歉了
So sugar close your eyes it will only be a matter of time
所以宝贝儿,让你闭眼只是时间问题
And when you're waking up you know I've finally had enough
当你睁眼醒来时,你会知道我终于受够了
Say goodbye, so goodbye
说声再见,那么再见了
Hold on me and I gotta get free
束缚着我,我只想重获自由
Hold on me and I gotta get free
我只想重获自由

贡献翻译:烧烧烧烧烧成灰

评论
热度(7)
© 庭燎 | Powered by LOFTER