桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
The Sin Is Near (Featuring Bloodgroup) - Bang Gang、Bloodgroup

7月30日,晴。

深更半夜洗衣服,深怕停水了,结果被告知我看差了日子……


The Sin Is Near (Featuring Bloodgroup)

by  Bang Gang / Bloodgroup


Tell,that the sun is sleeping
我说,太阳睡着了吧?
Why,can't you see the smoke
为什么,你看不到我看到的烟?
Hide,cover all your feelings
你在隐藏,遮盖你的感觉
Run,to your broken self
为了已破碎的自己,逃吧
Keep the focuns your about to fall
小心,你将坠落
It's an endless hole
这是一个无底洞

Take a small step forward
一步向前,永世不得回头
Try to push you but there's no way home
我尝试着推你,因为已没有回家的路
Have to keep control
必须看好脚下
Of the place you stand on
你所站的位置
Keep the focuns your about to fall
小心,你将坠落
It's an endless hole
这是一个无底洞
Take a small step forward
一步向前,永世不得回头
Try to push you but there's no way home
我尝试着推你,因为已没有回家的路
Have to keep control
必须看好脚下
Of the place you stand on
你所站的位置
Hear,all the wolves are whispering
你听,狼群在低嚎
Feel,that the sin is near
我感觉,罪恶已将你包围
Fight,try to do some damage
战斗吧,必要避讳伤害
Run,there's no looking back
跑吧,不要回头
Keep the focuns your about to fall
小心,你将坠落
It's an endless hole
这是一个无底洞
Take a small step forward
一步向前,永世不得回头
Try to push you but there's no way home
我尝试着推你,因为已没有回家的路
Have to keep control
必须看好脚下
Of the place you stand on
你所站的位置
Keep the focuns your about to fall
小心,你将坠落
It's an endless hole
这是一个无底洞
Take a small step forward
一步向前,永世不得回头
Try to push you but there's no way home
我尝试着推你,因为已没有回家的路
Have to keep control
必须看好脚下
Of the place you stand on
你所站的位置
Keep the focuns your about to fall
小心,你将坠落
It's an endless hole
这是一个无底洞
Take a small step forward
一步向前,永世不得回头
Keep the focuns your about to fall
我尝试着推你,因为已没有回家的路
It's an endless hole
这是一个无底洞
Take a small step forward
一步向前,永世不得回头
Try to push you but there's no way home
我尝试着推你,因为已没有回家的路
Have to keep control
必须看好脚下
Of the place you stand on
你所站的位置
Keep the focuns your about to fall
小心,你将坠落
It's an endless hole
这是一个无底洞
Take a small step forward
一步向前,永世不得回头
Try to push you but there's no way home
我尝试着推你,因为已没有回家的路
Have to keep control
必须看好脚下
Of the place you stand on
你所站的位置
Keep the focuns your about to fall
小心,你将坠落
It's an endless hole
这是一个无底洞
Take a small step forward
一步向前,永世不得回头
Try to push you but there's no way home
我尝试着推你,因为已没有回家的路
Have to keep control
必须看好脚下
Of the place you stand on
你所站的位置
Keep the focuns your about to fall
小心,你将坠落
It's an endless hole
这是一个无底洞
Take a small step forward
一步向前,永世不得回头
Try to push you but there's no way home
我尝试着推你,因为已没有回家的路
Have to keep control
必须看好脚下
Of the place you stand on
你所站的位置
I feel it's never coming back agin now
我现在已经知道我将永远回不来了

贡献翻译:Blue-bone

评论
热度(4)
© 庭燎 | Powered by LOFTER