桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Deep End - Ruelle

2月12日,晴。

年……结束了!


Deep End

by Ruelle


Where can I go?
我该何去何从
When the shadows are calling
当幽灵召唤我的时候
Shadows are calling me
幽灵在召唤我
What can I do?
我该怎么办
When it's pulling me under
当它们把我往下拉的时候
Pulling me underneath
把我往下拉

It's getting close
它们在靠近
I lose control
我失去了控制
It's taking over
它们掌控了我
I'm slipping into the deep end
我坠入深渊
I'm in over my head
我无法动弹
I can't catch my breath
呼吸困难
I'm slipping into the deep end
我坠入深渊
Feel the current within
感觉此时
I can't help, I give in
我无法求救,我放弃抵抗
Like light in my veins
我流淌的血液发着光
Darkness is sinking
黑暗在消散
Darkness is sinking me
笼罩着我的黑暗正在消散
Commanding my soul
控制着我的灵魂
I am under the surface
我的表皮之下
Where the blackness burns beneath
黑暗汹涌澎湃
It's getting close
它们在靠近
I lose control
我失去了控制
It's taking over
它们掌控了我
It's getting close
它们在靠近
I lose control
我失去了控制
It's taking over
它们掌控了我
I'm slipping into the deep end
我坠入深渊
I'm in over my head
我无法动弹
I can't catch my breath
呼吸困难
I'm slipping into the deep end
我坠入深渊
Feel the current within
感觉此时
I can't help, I give in
我无法求救,我放弃抵抗
I'm lost in the deep end
我迷失在深渊
I'm lost in the deep end
我迷失在深渊
I'm lost in the deep end
我迷失在深渊
I'm lost in the deep end
我迷失在深渊
It's getting close
它们在靠近
I lose control
我失去了控制
It's taking over
它们掌控了我
It's getting close
它们在靠近
I lose control
我失去了控制
It's taking over
它们掌控了我
I'm slipping into the deep end
我坠入深渊
I'm in over my head
我无法动弹
I can't catch my breath
呼吸困难
I'm slipping into the deep end
我坠入深渊
Feel the current within
感觉此时
I can't help, I give in
我无法求救,我放弃抵抗
I'm lost in the deep end
我迷失在深渊
I'm lost in the deep end
我迷失在深渊
I'm lost in the deep end
我迷失在深渊
I'm lost in the deep end
我迷失在深渊



评论
热度(10)
© 庭燎 | Powered by LOFTER