桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
And Then You - Greg Laswell

1月19日,阴。

总觉得今天被坑了呢~


And Then You

by Greg Laswell


how my thoughts' they spin me round
各种想法让我如此晕眩
how my thoughts' they let me down
又令我如此沮丧
how my thoughts' they spin me round
各种想法让我如此晕眩
how my thoughts' they let me down
又让我如此失落

how my dreams' they spin me round
各种梦境让我如此眩目

how my dreams' they let me down
又让我如此落寞
how my thoughts' they spin me round
各种想法让我如此晕眩
how my thoughts' they let me down
又让我如此感伤

then there's you'
一切都是因为你
then there's you'
一切都是因为你
then there's you'
一切都是因为你
then there's you...
一切都是因为你

now my love it spins me round
这份爱让我不知所措
how my love' it's let me down
这份爱令我忐忑不安
how my thoughts they spin me round
各种想法让我如此晕眩
how my thoughts they let me down
又令我如此感怀

then there's you'
一切都是因为你
then there's you'
一切都是因为你
then there's you'
一切都是因为你
then there's you...
一切都是因为你的出现

you know I them too well
你知道的我对这些爱意十分肯定
I've written them all myself it you can't tell'
我已亲自写下你所不知道的这些爱意
with a melody that climbs
带着跳动的旋律
and then falls' then falls' then falls'
然而却又坠落、坠落、坠落
without you' without you
只因生活中没有你,没有你

how my days they spin me round'
我的生活让我如此晕头转向
how today it sets me down
今天又让我如此失望
and how my days they spins me round
我的生活让我如此晕转
and how today it sets me down'
今天又令我如此失望
alongside you' alongside you' alongside you...
我只想在你身边,在你身边,只想与你在一起

贡献翻译:yz做减法

评论
热度(17)
© 庭燎 | Powered by LOFTER