桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Time - ONUKA

10月7日,晴。

7天的假期结束了,紧接着7天的上班日。

一样的长度,前者转瞬即逝,后者度日如年。

这就是关于时间的相对论。


Time

by ONUKA


Happiness that we have is so elusive
我们拥有的幸福是如此的难以捉摸
Like the shadows disappearing in the noontime
像在消失在正午的影子
Emptiness that we have is so depressive that we lose control
我们所拥有的空虚是如此压抑,以至于我们失去了控制
Happiness that we had was so... so elusive
我们拥有的幸福…如此难以捉摸
I'm sorry I could not freeze time
我却无法将时间冻结
I'm sorry I could not freeze time
我却无法将时间冻结

I'm sorry I could not freeze time
我却无法将时间冻结
I'm sorry I could not freeze time now
我却无法将时间冻结
Out of, out of, out of time
离去,离去,时间它离去了
Looking through your photos I've lived your life(Like I watched the movie of your life)
看着曾经在你身旁的生活照,(就像看着电影中一幕幕你生活的场景)
They're like spirits showing all at once in the night time
这些就像鬼魂般在夜里不断缠绕着我心头
All the time that we have is limited so all we do is run
我们拥有的时间是有限的,我们能做的就是一直奔跑
And we lose control
我们无法控制
Happiness that we had was so... so elusive
我们拥有的幸福…如此难以捉摸
Hold pause
请停一下
Hold pause
请等一下
Hold pause
请等一下
Hold pause
请等一下
Out of, out of, out of time
离去,离去,时间它离去了
Out of, out of, out of time
离去,离去,时间它离去了
Out of, out of, out of time
离去,离去,时间它离去了
I'm sorry I could not freeze time
我却无法将时间冻结
I'm sorry I could not freeze time
我却无法将时间冻结
I'm sorry I could not freeze time
我却无法将时间冻结
I'm sorry I could not freeze time
我却无法将时间冻结
I'm sorry I could not freeze time
我却无法将时间冻结
Out of, out of, out of time
离去,离去,时间它离去了
I'm sorry I could not freeze time
我却无法将时间冻结
Out of, out of, out of time
离去,离去,时间它离去了
I'm sorry I could not freeze time
我却无法将时间冻结
Out of, out of, out of time
离去,离去,时间它离去了
I'm sorry I could not freeze time
我却无法将时间冻结
Out of, out of, out of time
离去,离去,时间它离去了
Hold pause
请等一下
Hold pause
请等一下
Hold pause
请等一下
Hold pause
请等一下

贡献翻译:请叫我美国女孩

评论(2)
热度(12)
© 庭燎 | Powered by LOFTER