桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Hurts Like Hell - Fleurie

9月1日,阴。

秋天的感知是从阴天下打着旋儿的叶子开始的……


Hurts Like Hell

by  Fleurie


How can I say this without breaking
若一切没有停歇 我该如何开口
How can I say this without taking over
若这一切无法结束 我该怎么开口
How can I put it down into words
我该如何措辞
When it's almost too much for my soul alone
当这一切对我的孤单的灵魂来说太过沉重
I loved and I loved and I lost you
爱着 爱着 然后我弄丢了你
I loved and I loved and I lost you
爱着 爱着 然后我弄丢了你

I loved and I loved and I lost you
爱着 爱着 然后我弄丢了你
And it hurts like hell
我仿佛身处在痛苦的地狱中
Yeah it hurts like hell
是啊 我就像身处地狱一样
I don't want them to know the secrets
我不愿他们知道秘密
I don't want them to know the way I loved you
我不想让他们知道我有多爱你
I don't think they'd understand it, no
我不认为他们会理解 当然不
I don't think they would accept me, no
我不觉得他们会接受我 那怎么可能
I loved and I loved and I lost you
爱着 爱着 然后我弄丢了你
I loved and I loved and I lost you
爱着 爱着 然后我弄丢了你
I loved and I loved and I lost you
爱着 爱着 然后我弄丢了你
And it hurts like hell
我仿佛身处在痛苦的地狱中
Yeah it hurts like hell
是啊 我就像身处地狱一样
Dreams fight with machines
梦和机器在斗争
Inside my head like adversaries
在我的脑海中纠缠不休
Come wrestle me free
求你来解救我
Clean from the war
让战争停止世界清静下来
Your heart fits like a key
你的心就像钥匙
Into the lock on the wall
开启了墙上的锁
I turn it over, I turn it over
我把它翻过 翻过
But I can't escape
但我无法逃脱
I turn it over, I turn it over
我把它翻过 翻过
I loved and I loved and I lost you
爱着 爱着 然后我弄丢了你
I loved and I loved and I lost you
爱着 爱着 然后我弄丢了你
I loved and I loved and I lost you
爱着 爱着 然后我弄丢了你
And it hurts like hell
我仿佛身处在痛苦的地狱中

贡献翻译:白衣少侠酱

评论
热度(4)
© 庭燎 | Powered by LOFTER