桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
No Love - Sonder、Lyves

1月24日,阴。

才修好显示器,估计主机又要去修了~


No Love

by  Sonder / Lyves


It’s been two years, I keep calling
已经两年了,我一直呼喊
I’m standing here and I ain’t got you
我就站在这,却没有得到你
As we lay here lovers in arms
当我们躺着相拥时
I can feel your fear, can this love be true?
我感受得到你的畏惧,这份爱是真的吗?
Come on lift me up love, I keep falling
来鼓舞我,我的信心正一落千丈
I’m losing faith cause you keep stalling
由于你的迟疑,我的信心正被磨灭

Lift me up love, I keep falling
来鼓舞我,我的信心正一落千丈
I’m losing faith cause you keep stalling
由于你的迟疑,我的信心正被磨灭
Cause you ain’t got no
因为你没有得到
If you ain’t got no love to give
如果你没有得到爱
You ain’t got no
你没有得到
If you ain’t got no love to give
如果你没有得到爱
I keep calling
我一直呼喊
I keep calling
我一直呼喊
I keep calling
我一直呼喊
I keep calling
我一直呼喊

贡献翻译:换半世逍遥

评论
热度(5)
© 庭燎 | Powered by LOFTER