桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Time Travel (Moonnight Remix) - Daley

3月10日,晴。

我一直以为8号的时候,我推过歌的……


Time Travel (Moonnight Remix)

by Daley


They say live within the moment
人们都说活在当下,
Cause there's nothing else but now
现在什么都失去意义了,
But I'm sleepless and it's over
一切都结束了,然而我彻夜难眠。
So somebody show me how
有人告诉我 ,

I can get back to a feeling
我可以找回当初的感觉,
That existed in the past
那些存在于过往的。
Find somebody with some meaning
找寻生命中有意义的人,
Try to equal what we had
试着去权衡我们所拥有的一切。
I wanna go
我要穿越时空 ,
All the way, all the way
倾尽所有,
All the way back...
穿越时空回到过往,
All the way, all the way
倾尽所有,
All the way
倾尽所有,
All I really need
我势在必行,
Is time travel and you
一场和你的时间旅行,
Don't know what this is
不知前路,
We're travelling through
我们置身旅途。
All the memories
所有的记忆,
Unravel with you
都是和你在一起的时光。
So all I really need
是的,我势在必行。
Is time travel
一场时间的旅行,
贡献翻译:TimeTraveler丶晓喵

And you...与你一起 ,



And you...与你一起 ,


It's the silence that will save us
这沉默将拯救我们,
Now all too much has been said
现在已经说得太多太多,


We no longer know the people
我们已是陌路 ,
That we cling to on the bed
曾经沉醉缠绵 ,


Is it beyond reparation?
一切无法挽回 ?


Does this have to be the end?
难道我们就此结束?


In an alternate dimension
在另一个次元,


Maybe we could start again
也许我们可以重新开始。


I wanna go
我要穿越时空 ,
All the way, all the way
倾尽所有,


All the way back...
穿越时空回到过往,


All the way, all the way
倾尽所有,


All the way
倾尽所有,


All I really need
我势在必行,


Is time travel and you
一场和你的时间旅行,


Don't know what this is
不知前路,


We're travelling through
我们置身旅途。


All the memories
所有的记忆,


Unravel with you
都是和你在一起的时光。


All I really need
我势在必行。


Is time travel
一场时间的旅行,


I wanna really need
我势在必行。


Is time travel
一场时间的旅行。


All I really need
我势在必行,


Is time travel
一场时间的旅行。


I wanna go
我要穿越时空


I wanna go
我要穿越时空


I wanna go
我要穿越时空


评论(1)
热度(11)
© 庭燎 | Powered by LOFTER