桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
You Have Another Lover - Kill J

9月2日,晴。

恢复缓慢~


You Have Another Lover

by Kill J


Who?
是谁?
Say who
说,是谁
I love the way you look at me
我就喜欢你这么看着我
I'm the meat, you are hungry
我如鱼肉,你为刀俎
I, how I want to
我,我多想
I, how I had to
我,我不得不

You have another lover
你移情别恋了
You have another lover
你爱上其他人了
You have another lover
你有新欢了
Another lover -
新欢~
Sink your teeth into my flesh
就好像你狠狠地咬了我一口
And watch me bleed
然后看着我流血
I am so fucked up
我已经如此混蛋
Why am I not her?
可为什么我不是她?

You have another lover
你有新欢了
You have another lover
你有新欢了
You have another lover
你有新欢了
Another lover
又一个爱人
(You have another lover)
你爱上另外一个人了
You have another lover
你爱上另外一个人了
(You have another lover)
你爱上另外一个人了
(You have another lover)
你爱上另外一个人了
(Another lover)
另外一个人
(Who?)
是和谁?
(You have another lover)
你又有新欢了
You have another
你又找了一个
Who?
是谁
(You have another lover)
你又有新欢了
(You have another lover)
你又有新欢了
Who?
她是谁?!!!

贡献翻译:Phantasm的企鹅

评论
热度(1)
© 庭燎 | Powered by LOFTER