桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
The Legend Of - Diana Gordon

8月10日,雨。

今天依旧坚持着……


The Legend Of

by Diana Gordon


Dive right in, getting wet
潜入水里 湿透全身
Might get on, might do it for the check
势力的蔓延 我可能会为了这支票做事
I know you've been around from the east to the west
我知道你一直存在,无处不在
But you chose me 'cause you know that I'm the best
你选择了我是因为我是最好的
Black girl vibe, little engine
黑人女孩的情调和那小电臀

I love a good man, but I'm still independent
我喜欢有魅力的男人但我不会失去自我
Say a little press, still do a little sinning
说好克制可你仍做着恶事
Yeah, I got your text, call you back when I'm finished
我收到了你的来信,说让我回你
Put it all on the line
让我们展现自己吧
I'm all in, can't you see?
看到了吗 我全身心地投入
Yeah!
Yeah!
Give you all of my time
我会把我所有一切给你
If you make time for me
只要你把你的给我
Oh yeah!
Oh yeah!
I'm different, but I think you got my point
我是那么的与众不同,但你是懂我的
I'm flying sky high, I ain't even hit the joint
我在高空遨游 甚至没有挥动翅膀
I was born poor, put the struggle back in fashion
我出生在贫穷家庭对那些时尚不屑一顾
I thank God for my story and my passion
我享受我的生活和我的热情
Amen!
阿门!
I know you wanna call me your fiance,
我希望你亲昵地叫我亲爱的
I just got a fat cheque from Beyonce
我刚得到碧昂斯的大支票
Better come hard, bring your best to the table
在餐桌上我努力展现最好的样子
But the Legend of me ain't no myth, ain't no fable
这不是什么神话传说更不是什么寓言
Put it all on the line
让我们坦诚相待
I'm all in, can't you see?
感受到了吗?我的专注
Yeah!
Yeah!
Give you all of my time
我会更爱你
If you make time for me
只要你真的爱我
Oh yeah!
Oh yeah!
I, I, I, I, I
我啊
I would do real bad things for you, for you
我会为你赴汤蹈火,只为你
And you know
你晓得么
I, I, I, I, I
我啊
I would do real bad things to you, to you
会为你出生入死

贡献翻译:rrft

评论
热度(3)
© 庭燎 | Powered by LOFTER