桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Rheya - Wild Nothing

6月10日,阵雨。

阵雨就是攒了几天的衣服又没洗……


Rheya

by Wild Nothing


I still try to forget Rheya
我还在试图忘掉rheya
She’s flooding her bloodstream every time I close my eyes
每次我闭上眼睛,她的血液会泛流
Disappear why won’t you leave
消失了?为什么不是离开
I was never meant to see you here
我都没敢想过还能再看到你啊

I still try to forget Rheya
我还在试图忘掉rheya

As she cries at the ocean that gave her life
当她对着给她生命的大海哭泣
Touch me just one last time
触碰我,最后一次
I don’t want to remember this life
我不愿记得这一生

贡献翻译:神湾下

评论
热度(3)
© 庭燎 | Powered by LOFTER