桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Koop Island Blues - Koop

8月29日,阴。

网易博客搬家成功了,在lofter下形成了一个子博客。

粗略看了一下,居然有728篇日志,尽管多多少少丢失了些什么,但好歹保留了一份青春……


Koop Island Blues

by Koop


Hello, my love
嘿,亲爱的
It's getting cold on this island
这座岛越来越冷
I'm sad alone
我独自悲伤
I'm so sad on my own
我是如此悲伤
The truth is
现实是
We were much too young
我们都太年少无知

Now I'm looking for you
如今我在寻找你
Or anyone like you
或者如你一样的人
We said goodbye
我们说了再见
With the smile on our faces
脸上带着笑容
Now you're alone
如今你孑然一人
You're so sad on your own
你是如此孤独
The truth is
现实是
We ran out of time
我们已经用尽时间
Now you’re looking for me
如今你在寻找我
Or anyone like me
或者是如我一般的人
Hello, my love
嘿,亲爱的
It's getting cold on this island
这座岛越来越冷
I'm sad alone
我独自悲伤
I'm so sad on my own
我是如此悲伤
The truth is
现实是
We were much too young
我们都太年少无知
Now I'm looking for you
如今我在寻找你
Or anyone like you
或是如你一般的人

贡献翻译:不要看我头像就以为我很萌萌哒

评论(1)
热度(5)
© 庭燎 | Powered by LOFTER