桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Paper Thin (Never Fall in Love) - Emme Packer

7月21日,晴。

原谅我忘记了生活就是琐碎与消磨热情。

原谅我不合时宜的伤感与强烈情感的喋喋不休。

原谅我迟迟才发现自己的格格不入与我们终将愈行愈远的道路。

于是一个说,一个心不在焉;一个讲解,一个心神游移。

嗯,啊,呵,哦,这是我们尽力挂断电话前的最后坚持。


Paper Thin (Never Fall in Love)

by  Emme Packer


wu~
I dont’ ever wanna fall in love again
我再也不想坠入爱河
after all the agony I’m in
毕竟这让我备受煎熬
I don’t ever wanna fall in love
我不想坠入爱河
ever again
再也不想
I don’t ever wanna fall fall fall fall fall in love
我再也不想坠入坠入坠入坠入坠入爱河

falling through the sin you’re dead to me babe
对我来说你已经死了,尽管这让我产生罪恶感
I don’t ever wanna fall in love
我不想坠入爱河
ever again
再也不想
I don’t ever wanna fall fall fall fall fall in love
我再也不想坠入坠入坠入坠入坠入爱河
cause after all falling out
因为一切都在瓦解碎裂
after falling down
一切都在沉入谷底
you leave me paper thin
你的离开,让我弱小的如同纸片般轻薄

贡献翻译:薛定谔的兔兔



评论
热度(2)
© 庭燎 | Powered by LOFTER