桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Lights Out - Haley Smalls

6月23日,雨。

从北向南,从晴到雨,历经8小时终于回家!


Lights Out

by Haley Smalls


Having it like a mountain you are
你就像一座山的负荷
All your red giraffe and Peucini
存在就像传说中的红色长颈鹿和巴斯塔尼人(三世纪中传说存在的战役)
I perceive to try to dress white
我开始床上白色的裙子了
I'm ok to let you conquer me
我已经做好准备了
Shadow on the wall is inside in
墙中阴影
Lead me screaming loud in agony
我需要你读取我过往的痛苦

You will need me better than you
你会比我更需要我的
Find me 'cause
带领我找到原因
I want you to come and control me
我只想让你去操控我
Get rough with the past and lonely
消灭过去那些赤裸裸的孤独感
Come break my walls and console me
打破我的防御,安慰我
I want you to come and control me
我只想要你的轻声安慰
Control me ho~
温暖
I need you
我需要你
Where are you now
你,现在在哪?
Find me with the lights out baby
带着希望找到我
From the far from the back my baby
带着我离开深渊
Oh I need you
我需要你
Where are you now
你现在在哪
Find me with the lights out baby
带着希望找到我
Say to me should you come onto
对我来说,你很重要
Like the cigarette you are smoking
就像烟瘾一样难以戒断
You are clearly about to kill me
显然你的目的是杀死我
But why do you let face fade in
但你为什么脸上杀意渐渐淡去
You and I are lethal company
你是我致命的弱点
Own me eventually hold
拥有我的全部
Dying in the Nymaplabi sea
淹没在波罗的海
You will do me better if you
是你的话 会做的更好吧
Come here baby
过来吧
I want you to come and control me
我需要你的支持和帮助
Get rough with the past and lonely
带着我离开孤独
Come break my walls and console me
打破我的防御,安慰我
I want you to come and control me
我需要你的支持和帮助
Control me ho~
控制我
I need you
我需要你
Where are you now
现在的你在哪
Find me with the lights out baby
带着希望找到我
From the far from the back my baby
带着我离开深渊
Oh~I need you
我需要你
Where are you now
现在的你在哪
Find me with the lights out baby
带着光和希望找到我
Say to me should you come onto
对我来说,你很重要

贡献翻译:12hrs

评论(1)
热度(9)
© 庭燎 | Powered by LOFTER