桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Sleep Alone - Stacey

5月31日,阵雨。

楼下广场舞不停,对面锣鼓喧天阵阵……又是热闹的一个晚上。


Sleep Alone

by Stacey


Sitting on the rooftop
坐在屋顶上
Kissing in the sunlight
沐浴着阳光轻吻彼此
We were both young, we were
我们都曾懵懂年少
Young & in love gettin high
在爱情里寻求刺激
Livin' in the city
住在偌大的城市里
Share the single bed
在床上独自入睡

Try to keep busy when I out drinking instead
去酒吧喝一杯让时间过得快一点
And it's getting so hard being far apart
与你分隔两地的生活越发艰难
I don't know what to do
我不知如何是好
I miss being outside
我想念在外面的时光
The company at night
夜晚有你的陪伴
That's so much better with you, with you
有你在身边该多好
But I don't wanna sleep alone tonight
我不愿独自入睡
Oh, I don't wanna sleep alone
噢 我不愿独自入睡
I don't wanna sleep alone tonight
我不愿独自入睡
Oh, I don't wanna sleep alone
噢 我不愿独自入睡
So tell me when you're coming home
告诉我你何时归来
Driving on the freeway,
在高速公路上驰骋
Laying on the beach with me
我们一起躺在海滩上
Climbing out the mountains
一起跋山涉水
Yeah, we're having fun for free
我们在一起是多么快活
It was so easy when it was you & me
二人世界是如此的轻松惬意
Sailling out to sea,
一起海上遨游
Watching the TV being so carefree
无忧无虑地看着电视
How it'd else can be
还有比这更快乐的吗
But I don't wanna sleep alone tonight
我不愿独自入睡
Oh, I don't wanna sleep alone
噢 我不愿独自入睡
I don't wanna sleep alone tonight
我不愿独自入睡
Oh, I don't wanna sleep alone
噢 我不愿独自入睡
So tell me when you're coming home
告诉我你何时归来
I've been feeling so alone - so wait up
我倍感孤独 等等我
Don't you leave me far behind
别把我远远甩在身后
I don't wanna break up
我不想分别
A guy like you is hard to find
像你这样的爱人难觅
Hard to find ...
难觅
Hard to find ...
真的难觅
And now that we're drifting
如今我们却渐行渐远
It's you that I'm missing to come back home to me
回家吧 我是如此思念你
Just give me one more chance
再给我一次机会
I'll let him slow dance
让我们共舞一曲
I know will make you see
我将让你回心转意
You don't wanna sleep alone tonight
你不愿今晚独自入睡
Oh, you don't wanna sleep alone
噢 你不愿独自入睡
You don't wanna sleep alone tonight
你不愿独自入睡
Oh, you don't wanna sleep alone
噢 你不愿独自入睡
So tell when you're coming home
告诉我你何时归来
I've been feeling so alone
我倍感孤独
Yeah, tell when my heart achens?
告诉我好吗 我的心好疼
I wanna be when summer begins
我想回到那个初夏

贡献翻译:Summerleaf95

评论
热度(4)
© 庭燎 | Powered by LOFTER