桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
saturday - marina

3月11日,晴。

帮别人网购实在是太吃力不讨好了!


saturday

by marina


Have you ever
你可曾相信过
Trust love is first glance
所谓一见钟情
Love is first glance
只一眼就倾心
Have you ever
你可曾梦到过
Had a dream like trance
坠入醉人音乐
I got on Saturday
周六时,我得到了这一切

He got on Saturday
周六时,他得到了这一切
I like when you talk to me
我喜欢你同我讲话的样子
You know that you lost in me
你明白,你已为我彻底沦陷
Your body keeps calling me
你的身体渴望着我
I like when you talk to me
我喜欢你同我讲话的样子
You know that you lost in me
你明白,你已为我彻底沦陷
Your body keeps calling me
你的身体渴望着我
I like how you talk to me
我喜欢你同我讲话的样子
You know that you lost in me
你明白,你已为我彻底沦陷
Your body keeps calling me
你的身体渴望着我
Yes,it does
是了,爱就是这样
Yes,it does
是了,爱就是这样

贡献翻译:鹿洱宸

评论
热度(19)
© 庭燎 | Powered by LOFTER