桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Life - Gypsy & The Cat

1月12日,雨。

雨已经下了三天了,人疲倦得不得了。


Life

by Gypsy & The Cat


Give me hope and give me patience
给我希望,给我耐心
Give me faith and give me love
给我信仰,给我爱
Give me all of the above
给我所要的一切
'Cause I'm getting down in this crazy world
因为,在这个疯狂的世界,我正在坠落
If tomorrow never comes, I move again
如果明天不来,我会再次启程
Everytime I feel the sun
每次都觉得能够触及太阳

I know how it feels to be loved
我知道被爱的感觉有多么的好
Oh I need it now, beautiful world
可我现在就要,一个美丽的世界

It's my life
这就是我
It's my life
我的生活
Can you see me now?
你能够看见吗
Can you see me now?
看见我的诉求吗
I can change
我可以改变
Don't you know
你知道吗
It's my life
这就是我是的生活

Money comes and money goes
金钱来了又去
Day after day, get in line or get out the way
日复一日,在正轨的边缘游走
And nothing changes on the road
而路始终在那,不变不易
That I'm walking down, full of lonely souls
独自走在这条只有我的路上
Can you see me now?
你能看见我吗
Can you see me now?
感受到我吗
I can change
我可以改变
Don't you know
你知道吗
It's my life
这就是我的生活

贡献翻译:Liam-Payne

评论
热度(7)
© 庭燎 | Powered by LOFTER