桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Now You Say You Love - Liyv

5月24日,晴。

对面街烧烤店的生意今天似乎不错,但是空气中的气味就是告知一种不好吃的讯息……


Now You Say You Love

by Liyv


You've been thinking about me
你一直想念着我
With my hands in your hair
我的手摸在你的秀发上
When i kissed you softly
当我轻轻吻你的时候
I didn't think you cared
我以为你满不在意

Now you say you love me
现在你说你爱我

But it's too late to
但为时已晚
I restarted my heart
我重新平复我的心
Gave up the part that belonged to you
抛弃属于你那部分记忆
Cause I never thought you'd love me too
因为我从没想过你也爱我

You wish we could start over
你希望我们能重新开始
I wish that too
我也希望如此
But the part of me that was always thinking of you
但我的脑海里 念想的都是你
Has finally left the room
终于离开了房间

Now you say you love me
现在你说你爱我
But it's too late to
但为时已晚
I restarted my heart
我重新平复我的心
Gave up the part that belonged to you
抛弃属于你那部分记忆
Cause I never thought you'd love me too
因为我从没想过你也爱我

Will this silence break me
我会打破寂静吗?
Does it hurt you too
它也伤害你吗?
I've got you memorized like a rosary
我把对你的记忆串成念珠
Even buried saints are less distant than you
甚至掩埋的圣人都没有你遥远

I used to pray they'd bring you back to me
我常常祈祷他们会带你回到我的身边
Now I don't pray for anything
现在我不再祈求任何东西
Because if pain is an offering
因为如果疼痛是一种给养
I won't ask for release
我不会要求释放
Now you say you love me
现在你说你爱我
But it's too late to
但为时已晚
I restarted my heart
我重整旗鼓
Gave up the part that belonged to you
抛弃属于你那部分记忆
Cuse I never thought you'd love me too
我从没想过你也爱我

贡献翻译:柠檬味海风Sound

评论
热度(4)
© 庭燎 | Powered by LOFTER