桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Go Solo - Tom Rosenthal

5月18日,晴。

MDZZ,下午6点被喊回办公室加班……为实际上跟我一点关系都没有的事情!!!


Go Solo

by  Tom Rosenthal


They say it's the matter of time
他们说那取决于时间
a thousand days and the sun won't shine
一千个没有阳光的昼夜
before I come back to you
在我回到你身边之前
And I'm happy nothing's going to stop me
我很开心没有事情能够阻挡我
I make my way home
我找到了回家的路
I make my way
我在路上

For your love I'll go so far
为了你的爱我会走得更远
I wanna be wherever you are
我会去你所在的远方
I know I'm coming back for you
我知道我正在为了你而回来
Our love is river long
我们的爱如同河流之长
The best right in a million wrongs
是千万种错误中最正确的事
I know I'm coming back to you
我知道我正在为了你而回来
And I'm happy,nothing's going to stop me
而且我很开心没有东西能够阻挡我
I'll make my way home
我会找到回家的路
I'll make my way
我会走上这条归家路
I go solo
我独自前行
Oh I go solo
Oh...我独自前行
I'm making my way home
我找到了回家的路
I'm makking my way
我在回家的路上
Oh~~~
Ohhhhhhhhh~
And I'm happy,nothing's going to stop me
而且我很开心任何事情都阻止不了我
I'm making my way home
我正在回家
I'm making my way
我正在路上
I go solo
我独自前行
Oh I go solo
Oh 我独自前行
I'm making my way home
我正在回家的路上
I'm making my way
我正在路上

贡献翻译:liujx1996

评论(4)
热度(1)
© 庭燎 | Powered by LOFTER