桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
You Are The Right One - Sports

1月5日,阴。

明天还要去单位,心情不太好!


You Are The Right One

by  Sports


You were the right way
你是最正确的人
I was just waiting
我一直在等待
for you to look at me
等待你的目光
Is there a wrong time
在错误的时间里
Baby I'm guessing
宝贝我很困惑
Just let me know
让我知道你在想什么

.

Just let me know
我想知道你在想什么
.

Well it's been a long time
虽然过去了很长时间
since you've been lonely
你还是很孤独
So what would I do
我该怎么办
You're the right one
你是最好的那个人
And I'm just the boy who is looking at you
我只是一个心念你的普通人
.

So what would I do
我该怎么办
.

I tried the wrong way
我尝试过错误的方法
I was just guessing
因为我真的很迷茫
biding my time
看着我的眼睛
You're the only
你是我的唯一
one I could picture
有一个我能想象的画面
by my side
就是你陪在我身边
by my side
一直陪在我身边

贡献翻译:喜欢顺顺的小雨雨

评论
热度(4)
© 庭燎 | Powered by LOFTER