桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
What's Good - Fenne Lily

12月26日,阴。

为了挽救一个瑕疵,然后造成了更大的瑕疵……


What's Good

by  Fenne Lily


You take the words right out of me
我们缄口不言
But it feels alright, to let this be
但我觉得没什么 就这样吧
And I know what I want
我知道我所渴望的是什么
But I know what I'll lose
而我也知道我终将失去的是什么
Finding this is hard
认清这些是一件困难的事
Fighting this is new
而战胜这些是我新的课题

Tell me why good things die
请告诉我为什么美好的东西总会逝去
Stay the night
留下来与我共度今夜吧
'Cause I need this more than I knew
因为我过去不知道我如此向往这样
More than I'd like, more than you do
比我想要的更多也比你所做的更多
'Cause I need this more than I knew
因为我从前不知道我如此需要这样
More than I'd like to
比我心里所想的更多

And I say it hurts To know you'll leave
所以我说你的离去将使我伤感
But I'm scared to show how much it means
但是我更怕向你展示我的伤感
And I know what I want
我知道我所追求的是什么
But I know what I'll lose
但我也知道那会使我失去什么
Finding this is hard
认清这些是一件困难的事
Fighting this is new
而战胜这些是我新的课题
Tell me why good things die
请告诉我为什么美好的东西总会逝去
Stay the night
留下来与我共度今夜吧
'Cause I need this more than I knew
因为我过去不知道我如此向往这样
More than I'd like, more than you do
比我想要的更多也比你所做的更多
'Cause I need this more than I knew
因为我从前不知道我如此需要这样
More than I'd like to
比我心里所想的更多
'Cause I need this more than I knew
因为我过去不知道我如此向往这样
More than I'd like, more than you do
比我想要的更多也比你所做的更多
'Cause I need this more than I knew
因为我从前不知道我如此需要这样
More than I'd like, I do want you
我想要拥抱你,比我心里所想的更多

贡献翻译:-其实她是一头麋鹿

评论
热度(3)
© 庭燎 | Powered by LOFTER