桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
ghost - Megumi Acorda

12月18日,晴。

突然的难过起来。


Ghost

by  Megumi Acorda


there is so much i can do
我能做到的事非常多
none can take me back to you
没人能把我再带回你身边
lately why is nothing as exciting
最近都没什么好兴奋的事儿
I could use a second helping
我可以再来一次
of the things my soul fed on before
属于我一个人的宴飨
dancing in my head last night
一些想法 在我脑海里翩翩起舞

dreams of different ways to die
幻想着各式各样能够死去的方法
If a ghost is what i am to many
如果我对大多数人来说 只是虚无的幻象
no one knows me like you know me
没有谁像你一样懂我
I exist to nobody but you
我无人可知晓 除你以外
..
;)
If a ghost is what i am to many
或许我对大多数人来说 只是所谓的灵魂
no one knows me like you know me
没任何人像你一样懂我
I exist to nobody but you
我不存在于任何人 除你以外
I exist for nobody but you
我只为你而存在

贡献翻译:帐号已注销

评论
热度(2)
© 庭燎 | Powered by LOFTER