桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Sierra - The Well

12月2日,雨。

发现时间到了12月,突然有点慌……


Sierra

by the Well


Feelings, where have you gone?
感情都去了哪里
Why can't I find you when I found someone
我找到了任何人却唯独没有你
Feelings, what have I done?
我做了些什么?
Why won't you come back, let me have some fun
你为何不归来 哪怕为了我的些许欢愉
My emotion has been frozen
我心如滞冰
Stop in Sierra in a phase in time
一瞬间停止在你面前

Now I'm screaming for my feelings
我如今为这感情尖叫
Oh Sierra won't you leave my mind
别离开我
If I could get to the moment that I met
如果我能回到初见之时
I'd run, run, run from you Sierra
我将竭力奔跑朝你而去
If I don't meet you, someone else will be you
见不到你 也会见到代替你的人
Run, run, run to my Sierra
狂奔 狂奔向我的她

Dreaming that you are gone
梦见你已离去
I change the freedom now I'm moving on
我放弃了自由朝你而去
Bleeding from what you've done
为你的所作所为伤而淌血
Got where the path to where I came from
回到我出发的地方
If I could get to the moment that I met
如果我能回到初见之时
I'd run, run, run from you Sierra
我将竭力奔跑朝你而去
If I don't meet you, someone else will be you
见不到你 也会见到代替你的人
Run, run, run to my Sierra
狂奔 狂奔向我的她

My devotion has been stolen
我的挚爱已然失窃
Stop with Sierra in a place in time
停在你站立的地方
Now I'm screaming for my feelings
而我正为此尖叫
Oh Sierra won't you leave my mind
啊你会离开我吗
If I could get to the moment that I met
如果我能回到初见之时
I'd run, run, run from you Sierra
我将竭力奔跑朝你而去
If I don't meet you, someone else will be you
见不到你 也会见到代替你的人
Run, run, run to my Sierra
狂奔 狂奔向我的她
Sierra, Sierra, Sierra, Sierra
狂奔 狂奔向我的她

贡献翻译:叶舟江

评论
热度(4)
© 庭燎 | Powered by LOFTER