桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Trouble I'm In - Twinbed

10月29日,晴。

无尽烦恼~


Trouble I'm In

by Twinbed


I wanna feel your touch
我想要去感受你的触摸
It's burning me like an ember
我就像余烬在暗火焚烧
Pretending is not enough
表面平静,却无法遮掩心中炙烫
I wanna feel lost together
我想和你一起燃烧成灰烬,飘舞
So I'm giving in
所以我心屈服
So I'm giving in
所以我心屈服

To the trouble I'm in
陷入苦思冥想
So I'm giving in
所以我心屈服
To the trouble I'm in
陷入甜蜜烦恼
To the trouble I'm in
陷入甜蜜苦恼

You are you are
你是你是
my favourite medicine
我的灵丹解药
You are you are
你是你是
you're where the edge began
你就是那灯火阑珊处
You are you are
你是你是
just one last time again
你就是我的苦思冥想
You are you are
你是你是
you are the trouble I'm in
你是我的甜蜜烦恼
You are the trouble I'm in
你是我的甜蜜苦恼
You are the trouble I'm in
你是我的甜蜜苦恼

You are you are
你是你是
my favourite medicine
我的灵丹解药
You are you are
你是你是
you're where the edge began
你就是那灯火阑珊处
You are you are
你是你是
just one last time again
你就是我的苦思冥想
You are you are
你是你是
You are the trouble I'm in
你是我的甜蜜烦恼
You are the trouble I'm in
你是我的甜蜜苦恼

贡献翻译:Mori小朋友

评论
热度(4)
© 庭燎 | Powered by LOFTER