桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Voices - Immanu El

10月22日,雨。

三缄其口。


Voices

by  Immanu El


Through the winter night
度过冬日孤夜
In my darkest hour
在我最无望之时
You glow
你熠熠闪光
You glow in the darkness
你照亮黑暗

Both my hands are numb
我的双手麻木

And my heart is frozen
心冻成冰
You burn
炙热是你
You burn like a fire
炙热如焰

A thousand voices
千言
A million words
万语
Calling for my heart
在我心内酝酿
You start a fire
你点燃热情
You breath your life
你活着自己的世界里
Within
心门紧闭

I can’t bear the weight
我无法承受
I have burned my bridges
希望不再
So clear
那么清晰
Your words still remind me
我还能想起你说的话

Out of the dark
走出黑暗
Out of the night
告别黑夜
You will keep us warm
你会带给我们温暖
Until dawn
直至黎明

A thousand voices
千言
A million words
万语
Pride of my heart
我引以为傲
You start a fire
你点燃热情
You breath your life
你活着自己的世界里
Within
心门紧闭

A thousand voices
千言
A million words
万语
Pride of my heart
我引以为傲
You start a fire
你点燃热情
You breath your life
你活着自己的世界里
Within
心门紧闭

贡献翻译:初夏的微笑

评论
热度(6)
© 庭燎 | Powered by LOFTER