桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
I Won't - Peter Bradley Adams

10月20日,雨。

有种悲观的念头,在脑子里萦绕不去。


I Won't

by  Peter Bradley Adams


Oh, here you come, same as before
哦,你来了,和从前一样
At my back door to see it again
在我的后门偷看我
Tell me you've grown, tell me you've found
告诉我你已经长大了,告诉我你找到了
Somewhere just out of town
城外的某个地方
You ask if I wanna go
你问我是不是想去
I don't want to hold on anymore
我不想在坚持了

I won't follow you down that road
我不会个你踏上那条路的
You know that I won't
你知道我不会的
I could let you and let you try again
我可以,我可以让你在试一次
But how would it ever end?
但是什么时候是个头啊?
Oh, how would it ever end?
哦什么时候是个头啊?
You ask if I wanna go
你问我是不是想去
I don't want to hold on anymore
我不想在坚持了
I won't follow you down that road
我不会个你踏上那条路的
You know that I won't, I won't
你知道我不会的,我不会的
Will you ask if I wanna go?
你有问过我,我想不想去吗?
I don't want to hold on anymore
我不想在坚持了
I won't follow you down that road
我不会个你踏上那条路的
You know that I won't, I won't
你知道我不会的,我不会的

贡献翻译:Kongfuxu

评论
热度(10)
© 庭燎 | Powered by LOFTER