桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Wonderland - Paul Hardcastle

10月7日,晴。

不想上班!


Wonderland

by  Paul Hardcastle


I'm in wonderland with you and it feels so nice
和你在仙境之中游走感觉如此的奇妙
You made all my dreams come true, feels like paradise
你让我的美梦成真,婉如在天堂
I'm in wonderland
置身在仙境中
I'm in wonderland with you and it feels so nice
和你在仙境之中游走感觉如此的奇妙
You made all my dreams come true, feels like paradise
你让我的美梦成真,婉如在天堂
I'm in wonderland
置身在仙境中

I'm in wonderland
置身在仙境中
I'm in wonderland with you and it feels so nice
和你在仙境之中游走感觉如此的奇妙
You made all my dreams come true, feels like paradise
你让我的美梦成真,婉如在天堂
I'm in wonderland
置身在仙境中
I'm in wonderland with you and it feels so nice
和你在仙境之中游走感觉如此的奇妙
You made all my dreams come true
你让我的美梦成真

贡献翻译:我家菲菲她姓陈

评论
热度(2)
© 庭燎 | Powered by LOFTER