桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
How to Live - keepitinside、limbo

9月30日,晴。

想换手机了……

然后纠结症就犯了!


How to Live

by  keepitinside / limbo


Last night you cried
昨晚你哭得很伤心
I didn't know what to do
我不知道该怎么办
Seems like you tried
看起来你已经尽力了呢
Now I'm trying too
其实我也很努力
Understand how you are
想要去了解你呢
Soon we'll be far apart
但不久后我们也会渐行渐远

Do i tear myself in two
我真想把自己撕碎啊
Tell me how to live
告诉我要如何存活下去
Tell me how to stay
告诉我要怎样把你挽留
Tell me how to hold back all of me
告诉我要怎么抑制自己的情绪
Tell me where you go
告诉我你要去哪儿
Will you be ok
你还好吗
Tell me that you're coming back coming back
告诉我你会回来的吧
Tell me how to live
我要怎样活下去啊
Tell me how to live
到底怎样活下去啊
My breath is getting short
我的呼吸逐渐短促
I don't know anymore
我渐渐失去意识
Who i am
我是谁
You told me i was wrong
你曾说过我是错的
I knew it all along
其实我一直都知道
I want to be the one
我仅仅是想成为那个
I hope i can
我希望能成为的人而已
Cause baby its so hard to breathe
但是这几乎令我窒息了
And all i ever want to be
我想做的仅仅是
Is something that you see as free
让你看上去我很自由而已
And one day show the light in me
我希望有一天我也能绽放光芒
And all i want to know
我现在只想知道
Is where to go
我还能去哪儿
When things get slow
当一切都放慢脚步
And when i'm alone
当我独自一人时
You're the one i want the most
我脑海里全都是你
Tell me how to live
告诉我要如何存活下去
Tell me how to stay
告诉我要怎样把你挽留
Tell me how to hold back all of me
告诉我要怎么抑制自己的情绪
Tell me where you go
告诉我你要去哪儿
Will you be ok
你还好吗
Tell me that you're coming back coming back
告诉我你会回来的吧
Tell me how to live
我要怎样活下去啊
Tell me how to live
到底怎样活下去啊
Tell me how to live
我要怎样活下去啊
Tell me how to live
到底怎样活下去啊
Tell me how to stay
告诉我要怎样把你挽留
Tell me how to hold back all of me
告诉我要怎么抑制自己的情绪
Tell me where you go
告诉我你要去哪儿
Will you be ok
你还好吗

贡献翻译:TooKaze

评论
热度(5)
© 庭燎 | Powered by LOFTER