桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Got It, Lost It - Big Scary

9月18日,雨。

我们最终还是希望总会有明天!


Got It, Lost It

by  Big Scary


Think you caught it
认为你抓住了它
Think you got it
认为你得到了它
Think you lost what you had
认为你失去了你所拥有的
Will never get back to you
将永远不会回到你身边
Think you caught it
认为你抓住了它
Think you got it
认为你得到了它

Think you lost what you had
认为你失去了你所拥有的
Will never get back to you
将永远不会回到你身边
Why this hurt inside my head
为什么这伤害萦绕我的脑海
Nothing can keep you throw it back instead
没有什么能阻止你把它抛回来
Think you caught it
认为你抓住了它
Think you got it
认为你得到了它
Think you lost what you had
认为你失去了你所拥有的
Will never get back to you
将永远不会回到你身边
Think you caught it
认为你抓住了它
Think you got it
认为你得到了它
Think you lost what you had
认为你失去了你所拥有的
Will never get back to you
将永远不会回到你你身边
Why this pain inside my heart
为什么这痛苦塞满我的心
Nowhere to run
无处可逃
Let’s take it back to the start
让我们重头来过
It’s in my heart
它在我的心中
It’s in my head
它在我的脑海里
It’s in the shape of a false feeling
它是在感官上难以捉摸的虚假形状
It’s in my heart
它在我的心里
It’s in my head
它在我的脑海里
Think you caught it
认为你抓住了它
Think you got it
认为你得到了它
Think you lost what you had
认为你失去了你所拥有的
Will never get back to you
将永远不会回到你身边
Think you caught it
认为你抓住了它
Think you got it
认为你得到了它
Think you lost what you had
认为你失去了你所拥有的
Will never get back to you
将永远不会回到你身边
Why this stain upon my thoughts
为什么我的思想沾有污点
I feel it hunting me in my dreams
我感觉它在我的梦里追寻我
It’s in my heart
它在我的心里
It’s in my head
它在我的脑海里
It’s in the shape of a false feeling
它是在感官上难以捉摸的虚假形状
It’s in my heart
它在我的心里
It’s in my head
它在我的脑海里

贡献翻译:-pineapple

评论
热度(2)
© 庭燎 | Powered by LOFTER