桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Picture Frames - rei brown

9月15日,晴。

发现lofter又出了新玩意儿,但是不怎么想操作啊~


Picture Frames

by  rei brown


Love, I don't know what makes U move
爱 我不知道什么能使你移动
I don't know what makes U move in these photographs
我不知道 是什么使你搬进这些相片
Love, I stare at these polaroids
爱 我凝视着这些宝丽来
I stare at these polaroids and you're staring back
我凝视这些宝丽来的同时你转向我
Deep sleep aviation, in conversations with constellation
在深睡眠的航行里 与星座相互倾诉
Midnight trepidation, the detonations of self-deprecation
午夜战栗 自嘲的引爆

ooh~ I don't need U anymore
哦 我不需要你了
ooh~ I don't need U anymore
哦 我不再需要你
But love, when I close my eyes
但是 爱 当我闭上眼
I'm lying next to you
我躺在你身旁
And I don't want memories
我不想再有回忆
To fade like pictures do
它像图像一般褪色
In these picture frames
在这些相框中
Love, I don't know what makes you laugh
爱,我不知道是什么让你笑
I don't know what makes you laugh in these sepia tones
我不知道是什么 让你在这些发旧的色调中大笑
Love, I can't help but make believe
爱,我无法不去相信
White noise meditation, the hesitation to change the station
静电噪音般冥想 犹豫不决改变现状
Radio, resusciation, suffocation in contemplation
无线电再复苏 窒息在凝视中
ooh~ I don't need U anymore
哦 我不需要你了
ooh~ I don't need U anymore
哦 我不再需要你了
But love, when I close my eyes
但是 爱,当我闭上眼
I'm lying next to you
我躺在你身旁
And I don't want memories
我不想再有回忆了
To fade like pictures do
它像图像一般褪色
In these picture frames
在这些相框中

贡献翻译:帐号已注销

评论
热度(9)
© 庭燎 | Powered by LOFTER