桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Real - Majik

10月19日,晴。

每天的lofter打卡行为也是无奈,音乐也被jin,图片也被jin,jin得我一头雾水,不知道触到哪个点了……哎,就这样吧。


Real

by Majik


I'm thinking it over
我仔细的想了想这个问题
As I breathe slow motion
而我的呼吸也因此而放缓
We've been upside down again
我们再次被失落击倒
So can we turn this round
所以 我们是让它纠缠着我们
Or should we let this go
还是让她随风而去
I'm running on instinct for you
我会为了你而变怂

So if I wanna run and hide
若我想要逃走去隐世
Would you be there for me
你会陪着我吗
If I'm gonna let this slide
若我想让它随风而去
Can we find something new
或许我们将拥有新的感受
That we'll never forget
那将是我们永世难忘的
That we'll never forget
那将是我们永世难忘的
If this is real
如果那是真的
Why don't we feel a little bit more
为什么我们感受不到呢
It's all that I'm asking
这就是我正在问的
It's all that I'm asking for
这也是我追问的原因啊
If this is real
如果那是真的
Why don't we feel a little bit more
为什么我们感受不到呢
It's all that I'm asking
这就是我正在问的
It's all that I'm asking for
这也是我追问的原因啊
I'v been holding on
我曾经坚持过
To the shapes within my mind
这个萦绕在我脑海中的想法
I'm turning circles
我迷茫了
Until you take me away
或许只有你带我走
Take me away from here
带我离开这儿(才行吧)
Won't you take me away
为什么你不带我走
Take me away from here
带我离开呢
So if I wanna run and hide
若我想要逃走去隐世
Would you be there for me
你会陪着我吗
If I'm gonna let this slide
若我想让它随风而去
Can we find something new
或许我们将拥有新的感受
That we'll never forget
那将是我们永世难忘的
That we'll never forget
那将是我们永世难忘的
If this is real
如果那是真的
Why don't we feel a little bit more
为什么我们感受不到呢
It's all that I'm asking
这就是我正在问的
It's all that I'm asking for
这也是我追问的原因啊
If this is real
如果那是真的
Why don't we feel a little bit more
为什么我们感受不到呢
It's all that I'm asking
这就是我正在问的
It's all that I'm asking for
这也是我追问的原因啊
It's all I need from you
这就是我渴望从你身上得到的
It's all I need from you
这就是我渴望从你身上得到的
It's all I need
这就是我的渴望
If this is real
如果那是真的
Why don't we feel a little bit more
为什么我们感受不到呢
It's all that I'm asking
这就是我正在问的
It's all that I'm asking for
这也是我追问的原因啊
If this is real
如果那是真的
Why don't we feel a little bit more
为什么我们感受不到呢
It's all that I'm asking
这就是我正在问的
It's all that I'm asking for
这也是我追问的原因啊
If this is real
如果那是真的
Why don't we feel a little bit more
为什么我们感受不到呢
It's all that I'm asking
这就是我正在问的
It's all that I'm asking for
这也是我追问的原因啊

贡献翻译:我是风-自由的风

评论(1)
热度(4)
© 庭燎 | Powered by LOFTER