桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
SCREAMING INSIDE - GONE42DAY

9月17日,晴。

明天又是周一了~


SCREAMING INSIDE

by  GONE42DAY


{Hook}
{挂钩}
Take my hand
拉着我的手
Take my soul
带走我的灵魂
Take whatever you may need
带走任何你可能需要的
All alone,I'm all alone
我总是只身一人
Ain't nobody here but me
这里除了我没有人了

Take my hand
拉着我的手
Take my soul
带走我的灵魂
Take whatever you may need
带走任何你可能需要的
All alone,I'm all alone
我总是只身一人
Ain't nobody here but me
这里除了我没有人了
And your the one that called it quits
叫他退出的那个人
I swear it never end like this
我发誓永远不会这样结束
One drunken night i raised my fist
那晚我喝醉扬起拳头
I swear to god i never hit
我发誓我不会伤害她
Backed away and clenched my teeth
往后退咬紧牙
Now I'm crashing to my knees
现在我要奔溃了啊
Begging Lord for things i need
我需要的东西
Why would you do this to me
你为什么要这样对我
I just wanna know one fact
我只是想知道事实
Why wouldn't you love me back
你为什么不爱我
Over all the things we had
我们拥有的一切
All that shit is in the past
一切都过去了
I was just hoping for peace
我想和好
But no peace was ever found
但没有任何机会
Now I'm stuck inside this world with nobody else around
现在我被困在这个世界上孤身一人
Take my hand
拉着我的手
Take my soul
带走我的灵魂
Take whatever may you need
带走任何你可能需要的
All alone,I'm all alone
我总是只身一人
Ain't nobody here but me
这里除了我没有人了
Take my hand
拉着我的手
Take my soul
带走我的灵魂
Take whatever may you need
带走任何你可能需要的
All alone,I'm all alone
我总是只身一人
Ain't nobody here but me
这里除了我没有人了
Take my, take my, take my, woah woah ah oo(x4)
带走我的,带走我的,带走我的,woah ah oo(*4)
Take my haaaannd Take my sooouul(x4)
拉着我的手带走我的灵魂

贡献翻译:堵斓

评论
热度(2)
© 庭燎 | Powered by LOFTER