桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Yes or No - The Bosshoss

9月16日,晴。

感觉还是被坑了,但是不想说话!


Yes or No

by  The Bosshoss


Never gonna give up
永不要气馁
until you tell me to.
除非我们一起
Never gonna stop
永远别停下
unless you want me to.
除非我们一起
I'm a lover and a fighter,
是恋人 也是对手
always took what I can.
一直承受所能

I always had what I wanted.
一直拥有所有
Stardust in my hands.
星团明灭在我手
But if you tell me,
可如果你要我
tell me to stop,
要我停
I will give up.
我就停止
I will give up.
立刻停止
You 're the sea I would dive
你若大海 我游弋
You 're ride I would drive
你若小马 我乘骑
You're my rain.
你是沐雨
You're my sun.
亦是艳阳
You're my fire, make me burn.
你是火焰 燃我成烬
Tell me stop or go.
告诉我 停 不停
Tell me yes or no.
告诉我 行 不行
Never gonna let go,
一直别气馁
unless your tell me so.
除非我们一起
And maybe,
亦或
I will know
心有灵犀
if you tell how
不宣即明
I'm a player and a winner
是玩家 也是赢家
I had it all under control
以往一切都可掌控
Now I'm losing my heart
现在方寸全失
mind body and soul
身体灵魂出走
so tll me am I pushing my luck?
我这是在孤注一掷吗?
Then I'm fucked
完完全全
Then I'm fucked
输给了你
You 're the sea I would dive
你若大海 我游弋
your 're ride I would drive
你若小马 我乘骑
your're my rain
你是沐雨
you're my sun
亦是艳阳
you're my fire
你是火焰
make me burn
燃我成烬
tell me stop
告诉我 停
or go
不停
tell me yes or no
告诉我 行 不行
You're the sea I would dive
你若大海 我游弋
your're ride I would drive
你若小马 我乘骑
you're my rain
你是沐雨
you're my sun
亦是艳阳
you're my fire
你是火焰
make me burn
燃我成烬
tell me stop
告诉我 停
or go
不停
tell me yes or no
告诉我 行 不行
uh~~~~~~~~~`

贡献翻译:辋川道童

评论(1)
热度(38)
© 庭燎 | Powered by LOFTER