桃李春风一杯酒,江湖夜雨十年灯。
 
Broken - Robyn Sherwell

7月3日,雨转晴。

水鞋在雨停后的1个小时到货了,这就很尴尬了!


Broken

by Robyn Sherwell


Broken it's a little too late for taking
现在说这些是不是太晚了 只听见心碎的声音
Shaken it's a little too late for asking
现在问这些是不是太了 迟虽然有一点动摇
Frozen it's a little more time that I need
曾有过一刻的怀念
Hoping it's a little too late to ask that of me me me
一切于我而言都太晚了
It's the hole in my soul
藏在我内心深处的秘密
It's my reason to go
离开的原因

It's the thing we both know
我们都心知肚明
Listen it's the moment you go and my tears don't sting
听好了 你离开的时候我的眼泪就收回了
Choking it's the time that we've spent not saying a thing
空气如死寂一般 我们什么都没说
Chosen it's these choices I've made without considering
我毫不犹豫的下定决心做了这个选择
Broken it's whatever we are in pieces again
一次又一次的心碎
Pieces again pieces again pieces again
一次又一次
It's the hole in my soul
那就是我内心深处的秘密
It's my reason to go
我离开的原因
It's the thing we both know
我们都心知肚明
It's the hole in my soul
那就是我内心深处的秘密
It's my reason to go
我离开的原因
It's the thing you should know
你应该明白
It's the hole in my soul
那就是我内心深处的秘密
It's my reason to go
我离开的原因
It's the thing we both know
我们都心知肚明

贡献翻译:这游戏叫评论里找你

评论
热度(7)
© 庭燎 | Powered by LOFTER